http://
http://

Možnosti prepravy na Slovensko

TYP PREPRAVY

DOBA DODANIA

DOPRAVCA

CENA

ZADARMO OD **

Zásielková spoločnosť GLS do 48 hodín*
(svoz 14:00 h.)
gls-logo 5,40 Eur 50,- Eur
SLOVENSKÁ POŠTA - Zmluvný balík cca do 3 dní*
(svoz 14:00 h.)
slovenská pošta 5,40 Eur 50,- Eur
Výdajný automat - BALÍKOMAT do 48 hodín*
(svoz 14:00 h.)
4,80 Eur 50,- Eur
Vydajné miesta DPD ParcelShop do 48 hodín*
(svoz 14:00 h.)
dpd parcelshop 4,80 Eur 50,- Eur

Vydajné miesto HeurekaPoint,

ULOŽENKA Bratislava

do 48 hodín*
(svoz 14:00 h.)
2,70 Eur 50,- Eur
Vydajné miesto ZÁSIELKOVŇA do 48 hodín*
(svoz 14:00 h.)
4,80 Eur 50,- Eur
 Zásielková spoločnosť IN TIME  do 24 hodín*
(svoz 14:00 h.)
   5,40 Eur  50,- Eur
 

* - Platí pri objednávke do 14:00 hod v pracovné dni. Objednávka uskutočnená v piatok bude doručená v nasledujúci pracovný deň, to znamená v pondelok.
** - Uvedená cena je orientačná (skutočná cena sa odvíja od aktuálneho kurzu EUR / CZK)
*** - Ceny dopravy a platby sú vrátane DPH

Dobierkové (platba kuriérovi pri odovzdaní balíčka - iba IN - TIME) - 2,1 Eur


Expresná kuriérska služba IN - TIME

Prostredníctvom Slovenskej pošty š.p. a kuriérske spoločnosti IN - TIME CZ/SK ponúkame tieto možnosti prepravy zásielky.

Doprava kuriérskou službou Intim predstavuje dodanie v nasledujúci pracovný deň po odovzdaní balíčka prepravcovi. Expedíciu Vám vždy potvrdíme sms a emailom vrátane čísla zásielky a odkazu na sledovací systém služby Intim, v ktorom môžete kontrolovať cestu zásielky k Vám. Vzhľadom k vysokej spoľahlivosti a rýchlosti tento spôsob dopravy odporúčame.

Ako prebieha doručenie zásielky službou InTime

Kuriér privezie balíček na uvedenú dodaciu adresu v pracovný deň medzi 8. a 18. hodinou. Ak Vás nezastihne, budete kontaktovaní telefonicky. Kuriér sa potom pokúsi zásielku znovu doručiť nasledujúci pracovný deň. Ak ani vtedy nebudete na dodacej adrese prítomní, tovar sa vráti späť na náš sklad a objednávka bude automaticky stornovaná. Radi by sme upozornili, že presnú hodinu doručenia nie sme schopní zabezpečiť ani oznámiť.

Prečo je doprava kuriérom IN - TIME tak výhodná?

Doprava IN TIME ponúka tieto služby:

doručenie do druhého dňa od odoslania (termín odoslania zásielky vám oznámime emailom
SMS avízo klientovi v deň doručenia zásielky (ak uvediete mobilné telefónny kontakt)
telefonické avízo v prípade nezastihnutia na doručovacej adrese (ak uvediete telefónny kontakt)
až 3 pokusy o doručenie zásielky a individuálna komunikácia s dispečingom
možnosť zmeny adresy doručenia v priebehu prepravy
E-mail avízo - budete informovaní dvoma e-maily o plánovanom doručenia zásielky. Prvý e-mail bude odoslaný deň pred plánovaným doručením a bude obsahovať základné informácie s aktívnym preklikom do
systému sledovania zásielky Track & Trace, v druhom e-mailu budete informovaní v deň doručovania o čase doručenia s telefónnym kontaktom priamo na doručujúceho kuriéra.
 
Zákaznický servis IN TIME CZ       Zákaznický servis IN TIME SK 

tel: +420 246 092 912                     tel: 02/16160
E-mail: dispecer@intime.cz          E-mail: info@intime.sk


Expresná kuriérska služba GLS

Doprava kuriérskou službou GLS predstavuje dodanie v nasledujúci pracovný deň po odovzdaní balíčka prepravcovi do 48 h od prevzatia tovaru. Expedíciu Vám vždy potvrdíme sms a emailom vrátane čísla zásielky a odkazu na sledovací systém služby GLS, v ktorom môžete kontrolovať cestu zásielky k Vám.

Ako prebieha doručenie zásielky službou GLS

Kuriér privezie balík na uvedenú dodaciu adresu v pracovný deň medzi 8. a 18. hodinou. Ak Vás nezastihne, budete kontaktovaní telefonicky. Kuriér sa potom pokúsi zásielku znovu doručiť nasledujúci pracovný deň. Ak ani vtedy nebudete na dodacej adrese prítomní, tovar sa vráti späť na náš sklad a objednávka bude automaticky stornovaná. Radi by sme upozornili, že presnú hodinu doručenia nie sme schopní zabezpečiť ani oznámiť.

Doprava GLS ponúka tieto služby:

  • doručenie do druhého dňa od odoslania (termín odoslania zásielky vám oznámime emailom)
  • SMS avízo klientovi v deň doručenia zásielky (ak uvediete mobilný telefónny kontakt)
  • telefonické avízo v prípade nezastihnutia na doručovacej adrese (ak uvediete telefónny kontakt)
  • až 3 pokusy o doručenie zásielky a individuálne komunikácia s dispečingom
  • možnosť zmeny adresy doručenia v priebehu prepravy
  • E-mail avízo - budete informovaní dvoma e-maily o plánovanom doručenia zásielky. Prvý e-mail bude odoslaný deň pred plánovaným doručením a bude obsahovať základné informácie s aktívnym
  • preklikom do systému sledovania zásielky Track & Trace, v druhom e-mailu budete informovaní v deň doručovania o čase doručenia s telefónnym kontaktom priamo na doručujúceho kuriéra.

Dobierka (platba kuriérovi pri odovzdaní balíčka - GLS) - 2,- Eur

Upozornenie pre slovenských zákazníkov!
Objednávku je nutné urobiť v mene EUR. Preto si menu aktivujte v pravom hornom rohu hlavného okna.


Vydajné automaty - IN POST

Balíkomat je prevratom v odosielanie a doručovanie balíkov. Zbavili sme poštu všetkého, čo Ti na nej vadí a nechali len to, čo naozaj potrebuješ - spoľahlivosť, jednoduchosť a komfort.

Balíky možno vyzdvihnúť kedykoľvek po 24 hodín denne, cez víkend aj vo sviatok. O tom, že Tvoja zásielka čaká na vyzdvihnutie, Ťa upozorníme prostredníctvom textovej správy.
Už žiadne nekonečné čakanie na kuriéra. Si to Ty, komu sa prispôsobí doba doručenia. Svoju zásielku si môžeš vyzdvihnúť, až budeš mať cestu okolo.
Nebaví Ťa pamätania loginov a zadávanie hesiel? Sa smartphonom máš po probléme. Proste len klikni na odkaz v SMS s informáciou o doručení a oskenuj zobrazený QR kód. Vyzdvihnutie zásielky sa tým skráti na iba 7 sekúnd.
Nepotrebujeme vidieť Tvoju občianku. Dokonca zásielku ani nemusíš vyzdvihovať osobne. Pre vyzdvihnutie zásielky nám stačí unikátny PIN kód pre otvorenie boxu a číslo Tvojho telefónu. To je dostatočne bezpečná kombinácia čísel, ktorú môže poznať len niekto, komu si ju zveril. Správu o doručenie s PIN kódom môžeš preposlať taktiež priateľovi alebo príbuznému, aby zásielku za Teba vyzdvihol.
Schránku z hrubého kovu možno otvoriť jedine zadaním bezpečnostného kódu, ktorý poznáš len Ty. Každý poštomat je strážený minimálne tromi kamerami, ktoré nepretržite strážia Tvoju zásielku po celú dobu uloženia v schránke. ČSOB banka je naším partnerom pre realizáciu platieb prostredníctvom platobných automatov. O bezpečnosť svojich peňazí nemusíš mať obavu.
Treba Ti záleží na tom, aby sa nikto nedozvedel, čo nakupuješ. InPost ponúka diskrétnosť, ktorú v takom prípade určite oceníš. Nikto predsa nemusí vidieť, aké darčeky kupuješ svojim milovaným. Ešte by skazil prekvapenie;-)

Často kladené otázky

Ako zaplatiť dobierku?

Pri vyzdvihovaní zásielky v balíkomate ju môžete priamo na mieste pohodlne a bezpečne uhradiť. Súčasťou každého balíkomatu sú kartové terminály Slovenskej sporiteľne prostredníctvom ktorých zásielku pri vyzdvihnutí uhradíte. Postup je veľmi intuitívny a podobný obsluhe bežného bankomatu.
Prečo si zvoliť práve balíkomaty?
Pretože je to pohodlné, bezpečné a rýchle. Objednávky v pracovné dni do 12:00 Vás budú čakať do 72 hodín (3 pracovné dni) vo vybranom balíkomate. Ostávate však pánom svojho času, zásielku si možete vybrať kedykoľvek počas nasledujúcich 72 hodín práve vtedy, keď to vyhovuje Vám.
Aké obmedzenia platia pre zásielky do balíkomatu?
Balíkomat sa skladá zo schránok 3 rôznych veľkostí. Maximálne rozmery zásielok predstavujú 41 x 38 x 64 cm. a maximálna hmotnosť zásielky je 30 kg. Pokiaľ sa Vaša objednávka do balikomátu nezmestí, v košíku vám danú možnosť vyzdvihnutia pre zjednodušenie neponúkneme. Služba je dočasne dostupná len pre jednokusové objednávky. Pokiaľ si želáte kúpiť viac kusov tovaru, zadajte prosím na každý kus samostatnú objednávku.
Kde nájdem najbližší balíkomat?
Po vložení produktu do košíka a zadaní PSČ vašej adresy Vám v ďalšom kroku automaticky predvolíme najbližší balíkomat. Pokiaľ Vám predvolený balíkomat z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje, môžete si vybrať akýkoľvek iný alebo zvoliť doručenie kuriérom na vybranú adresu. Akonáhle bude Vaša zásielka vo zvolenom balíkomate pripravená, dostanete avízo formou SMS správy.


SLOVENSKÁ POŠTA - Zmluvný balík

Slovenská pošta doručí vašu zásielku na určenú adresu najneskôr do troch pracovných dní, v prípade nedoručenia zásielky je následne možné si vašu zásielku vybrať na pošte. O uložení balíka informuje adresáta Slovenská pošta zaslaním SMS avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke. Adresát, alebo oprávnený prijímateľ si môže vyzdvihnúť balík podľa miesta uloženia alebo požiadať o jeho opakované doručenie po oznámení podacieho čísla zaslaného prostredníctvom SMS/e-mail avíza alebo predložení zanechaného písomného oznámenia a preukázaní totožnosti počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 18 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte ak odosielateľ nepožiadal o kratšiu odbernú lehotu. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť odosielateľovi.Slovenská pošta avizuje adresátovi doručovanie balíka. Avizovanie je vykonané k balíkom, u ktorých odosielateľ uviedol telefónne číslo alebo e-mailovú adresu. Informácie o pohybe balíka je možné získať prostredníctvom Track & Trace.

Dobierka (platba kuriérovi pri odovzdaní balíčka) - 2,01 Eur


Sieť výdajných miest DPD ParcelShop

Zásielku doručíme do odberného miesta DPD ParcelShop, kde si ju vyzdvihnete podľa svojich časových možností.

  • Viac ako 80 odberných miest DPD ParcelShop.
  • Výber DPD ParcelShopu v najvhodnejšej lokalite.
  • Víkendový prevádzku väčšiny pobočiek.
  • Platbu kartou na pobočkách Mountfield a DPD.
  • SMS / e-mail s informáciou, že sme zásielku vyzdvihli u odosielateľa.
  • SMS / e-mail s informáciou, že sme zásielku doručili do DPD ParcelShopu.
  • Uloženia zásielky v DPD ParcelShopu 7 kalendárnych dní.
  • Zoznam výdajných miest DPD ParcelShop TU.

Výdejní místa HeurekaPoint, AukroPoint, Uloženka.cz

Vašu objednávku si ľahko môžete vyzdvihnúť v sieti výdajných miest Uloženka.cz. Využite lacný osobný odber v Bratislave.

Objednajte si tovar v našom obchode a v pokladni si vyberte odberné miesto Ulozenka.cz, ktoré Vám najviac vyhovuje. Budeme Vás informovať o expedícii Vašej objednávky a odovzdanie společnosti Uloženka.cz. Najneskôr do druhého dňa dostanete správu od spoločnosti Uloženka.cz o pripravenie Vašej zásielky na vyzdvihnutie na Vami vybranej pobočke. Správy odosielame ako emailom tak SMS správou.

Více informací a adresy výdejních míst ZDE


 

 

 


 

Prevádzkovateľ webu, Mgr. Martina Nouzáková, IČ: 62261126, so sídlom v Ostravě, Ruská 818/37 A, 70300, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely a v prípade Vášho súhlasu tiež pre personalizáciu reklám. prečítajte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Zkušební stránka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.