http://
http://

 V tomto odkaze Vám prinášame odpovede na Vaše najčastejšie otázky.

 

V prípade, že ste odpoveď nenašli, neváhajte kontaktovať naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
 


  • AKÁ JE DOBA DODANIA VÁŠHO TOVARU ?  

 

98% tovaru pre Vás držíme skladom. Doba dodania sa pohybuje od 24 hodín do 3 dní po pripísaní Vašej úhrady, v prípade výberu platby na dobierku sa doba pohybuje okolo 36 hodín. Sú krajné situácie, keď je výrobok na ceste od dodávateľa alebo v colnom konaní, v tomto prípade Vás budeme informovať.
 

 

  • TOVAR STÁLE NEPRIŠIEL ?  

 

V tomto prípade nás prosím neodkladne kontaktujte, oznámime Vám číslo zásielky a vypátrame, kde u dopravcov došlo k chybe, alebo či nemáte zásielku uloženú na pošte.

 

 

  • AKÝ JE POSTUP PRI VÝMENE TOVARU?

Po prevzatí tovaru od prepravca odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojní, tak kontaktujte naše Zákaznícke centrum BABKIN OBCHOD

 

 

Postup pre výmenu tovaru:


a) nahláste nášmu Zákazníckemu centru, telefonicky na +420 775 664 966, alebo emailom: info@babiccinobchod.cz, že máte záujem o výmenu tovaru a uveďte, o ktorý nový tovar máte záujem
b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:

Mgr. Martina Nouzáková, Ruská 818/37 A, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Czech Republic. Do balíčka, prosím, vložte tento FORMULÁR NA VÝMENU, ktorý urýchli výmenu.

c) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vymeniť aj osobne na vyššie uvedenej adrese

 

  • TOVAR NESPLNIL MOJE OČAKÁVANIA - AKÝ JE POSTUP PRE VRÁTENIE TOVARU?

 

Po prevzatí tovaru od prepravca odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojný(á) máte nárok v 14 - dňovej lehote vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu. V tomto prípade kontaktujte naše Zákaznícke centrum.

 

Tovar, ktorý chcete odosielať v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy späť na našu adresu, musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v žiadnom prípade nesmie byť použité spôsobom, znehodnocujúcim tento tovar pre následný predaj.

V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, ušpinený, poškodený alebo čiastočne opotrebovaný, je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu podľa ustanovenia § 458 ods 1 Občianskeho zákonníka nahradiť v peniazoch. To znamená, že bude plnenie spotrebiteľovi vyplatené v zníženej hodnote zodpovedajúcej stavu a opotrebovaniu tovaru, kedy sme nútení odpočítať najmä hodnotu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, ak je to možné. (nový obalový materiál produktu, atď).

Tovar, prosím, zašlite na našu adresu poistenou zásielkou a uchovajte doklad o podaní pre prípad nedoručenia prepravcom.

Tovar nezasielajte na dobierku, nebude prevzatý.

Postup pre vrátenie tovaru:

 

a) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:

 

Mgr. Martina Nouzáková, Ruská 818/37 A, 703 00 Ostrava Vítkovice, do balíčka vložte tento FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU.

 

b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vrátiť aj osobne na vyššie uvedenej adrese

 

PONÚKATE ZĽAVY PRE PREDAJCOV?

Áno, pretože sme priamymi výrobcami Babičkiných Byliniek, môžeme ponúknuť zaujímavé ceny pre veľkoodberateľov. Prosím,kontaktujte nás a dohodneme sa na podmienkach.

 

 


 

 




Prevádzkovateľ webu, Mgr. Martina Nouzáková, IČ: 62261126, so sídlom v Ostravě, Ruská 818/37 A, 70300, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a na analytické účely a v prípade Vášho súhlasu tiež pre personalizáciu reklám. prečítajte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Zkušební stránka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.